Identitate vizuala

Identitate Vizuala

Cand oamenii au nevoie de a exprima, promova sau transmite o informatie atunci problema se pune: cat de bine realizezi acest lucru?

Modul in care compania se prezinta poate determina felul in care publicul o percepe.

O companie care beneficiaza de o identitate grafica calitativa ii poate asigura o crestere a profitului cu pana la 80%!

Astfel in categoria Identitate Vizuala oferim crearea unui manual de identitate vizuala complet, ce poate ajuta in vanzarea produselor sau ideilor dv. printr-o comunicare vizuala eficienta.

Manual Identitate Vizuala

Pentru a distinge un brand pe piata si pentru a-l individualiza se utilizeaza elemente vizibile precum logo-ul, caractere personalizate, paleta cromatica. Toate aceste aspecte la un loc creaza o identitate vizuala, dar...

Identitatea vizuala este si un set de reguli, cu privire la utilizarea corecta si armonioasa a identitatii unei firmei si realizat printr-un manual de identitate vizuala

Ce cuprinde un manual de identitate vizuala


1. Semnatura vizuala si reguli de aplicare:

• personalitatea si atributele marcii

• semnatura vizauala( simbol, logo, slogan)

• forme permise de utilizare

• spatieri impuse

• culorile specifice firmei cu coduri de culoare CMYK, RGB

• utilizarea pe alte culori(inchise/deschise/tipuri de backgrounduri acceptate)

• fonturi specifice, erori si interdictii de utilizare ale semnaturii vizuale.

• Aplicatii: formatul pe care se aplica corect sematura vizuala precum carti vizita, foi antet, mape, etc.

• modul de aplicare a semnaturii vizuale in mediile vizuale coperti de publicatii, afise, pliante, brosuri, autocolante, standuri, bannere stradale, panotaj stradal, obiecte promotionale etc.

Optional, in cadrul manualului de identitate vizuala, putem crea si partea de grafica publicitara ce cuprinde: design de flyer, design de pliant, design de catalog, design mapa de prezentare, design de afis intern sau extern.